Att ha sommar på altan

 
Vatten är farcinerande, speceillt som där små oranga fiskarna som vi brukar fånga och bära ut på mattan.
 
 
Ni ser ju, retliga små saker...
 
 
Lindelou och Irmelin spanar få flugor.
 
 
Jag tar mitt jobb som trädgårdsmästare på största allvar.
 
 
Irmelin anser att alla sovplatser är hennes, men jag var här först...i alla fall i dag!!
 
 
 
Hon försöker pilla ner mig...
 
 
Ibland lyckas hon, Irmelin är starkare men jag är ettrigare...
 
 
Låtsas pillra på blomman men är ute efter sovplatsen...
 
 
Hon drog till Lindelou för att studera svalorna.
 
 
Så där ja, ni ser helt i min smak och storlek.
 
 
Men va...oförskämt när man just lagt sig till rätta.
 
 
 
Hjäääälp...
 
 
Hom knosar mig...
 
 
När vi tjejer härjar för mycket går han ner och tröstar sig hon hundarna. Hans egna små älsklingar. Här med Hilma.
 
Sunniva



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

laperms.blogg.se

En blogg om två La Permer vid namn Lindelou och Irmelin.

RSS 2.0